Zwangerschapsyoga

De zwangerschapsyoga die bij ons gegeven word, is gericht op liefdevol bewegen om zowel lichamelijk als geestelijk sterk en flexibel te blijven tijdens de zwangerschap. Door het beoefenen van yoga verminder je spanningen, je spieren maak je soepel en sterk en het helpt je om de zwangerschap, bevalling en kraamtijd bewuster te beleven. Een belangrijk onderdeel van de lessen zijn de ademhalingsoefeningen, waar je tijdens de bevalling op terug kan vallen.

Voor en na de les is er ruimte om vragen te stellen en verhalen met elkaar te delen. Dit kan ook in de app-groep. Op deze manier kan de docent de lessen goed afstemmen op de groep.

Daarnaast worden er partnerlessen gegeven. Je kan op elk gewenst moment aansluiten bij de zwangerschapsyoga. Bovendien hebben we naast de zwangerschapsyoga ook een andere yoga die geschikt is voor zwangere vrouwen: Restorative Yoga. Bij deze vorm van yoga wordt ook veel aandacht besteed aan de ademhaling en wordt gegeven door een ervaren yoga- en ademhalingscoach.

De yogalessen worden gegeven in een mooie ruimte en omgeving wat bijdraagt aan de prettige sfeer, zie locatie.

Waarom zwangerschapsyoga?

  • Stress verlagend
  • Meer energie
  • Contact maken met de baby
  • Gerichte ademhalingsoefeningen
  • Goede voorbereiding op de bevalling
  • Meer zelfvertrouwen
  • Positiever
  • Deskundige begeleiding

Klik hier om je aan te melden voor een gratis proefles.

Wil je verder en een volgende les boeken? Dit kan het makkelijkst met de app van PaynPlan. Deze is te vinden in zowel de playstore als de app store. Tevens is het mogelijk om via het lesrooster een les te boeken. Bij het aanmelden kan je aangeven wat voor abonnement je wilt afsluiten:

Tarieven:

Maandabonnement: € 39,95 (tot één week voor einde abonnement opzegbaar en op elk moment instappen)

5-strippenkaart: € 55,–  (7 weken geldig)

10-strippenkaart: € 105,-  (3 maanden geldig)

“Ik vind de zwangerschapsyoga ontzettend fijn! Tijdens de lessen kom ik mentaal tot rust en maak ik bewust contact met mijn baby. In de houdingen word ik soms fysiek flink uitgedaagd, maar ik voel me daardoor juist fit, sterk en soepel. Het is fijn dat we na de les onderling ervaringen kunnen uitwisselen en tips krijgen over het zwanger zijn en moeder worden.”Nienke